اهداف و چشم اندازها


 1-شناسائی بافت تاریخی شهر تهران.

 2-کوشش در جهت اعاده هویت معماری سنتی و اسلامی در شهر تهران با همکاری سازمان های ذیربط.

 3-طراحی، برنامه ریزی، سیاست گذاری و آموزش و همچنین تجهیز واحدها در مناطق شهرداری تهران.

 4-تهیه طرح های مربوط به برگزاری اعیاد و جشن های مذهبی و میهنی با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر سازمان ها و ارگان های مربوطه.

 5-مطالعه، بررسی و تهیه طرح پیرامون نماهای ساختمان های شهر با توجه به مقررات و فرهنگ اسلامی و سنتی.

 6-طراحی ساخت تابلوها و علائم هدایتی، جهت نما، پلاک منازل، معابر، بزرگراه ها و همچنین طراحی ساخت سرپناه ایستگاه های اتوبوس .

 7-طراحی آب نماها و حجم های نمادین و پانل های تبلیغاتی، پیاده روها و کلیه کیوسک های منصوبه در شهر اعم از تلفن، پست، گلدان، ظروف زباله و سایر نیازهای شهری.

 8-بررسی و تعیین رنگ های مناسب جهت وسائل نقلیه عمومی.

 9-طراحی ساخت وسایل بازی کودکان در پارک ها و شهرک های بازی.

 10-تدوین استانداردهای مربوط به تابلوهای سر در اماکن عمومی و تجاری.

 11-طراحی دکوراسیون داخلی برای بخش های دولتی و عمومی.

 12-طراحی مبلمان شهری اماکن.

معرفی کتاب

  • فصلنامه "تبلیغات" شماره هجدهم که در تیر ماه نود انتشار یافت صفحاتی را به موضوع "نگاه زیباسازی، نگاهی مردمی" اختصاص داد       برای بارگزاری این مطلب اینجا را کلیک کنید
معرفی کتاب و انتشارات سازمانی

آینه رسانه ها

آینه رسانه ها

نگارخانه